Seo Services
Seo Background

Agenție de Web Design și Optimizare SEO în Timișoara rezultate măsurabile.

Agenția Project Media este o firma de web design care oferă servicii profesionale de web design , realizare site, magazine online, site de prezentare, optimizare SEO atât în Timișoara, cât și în toată țara. Serviciile noastre se bazează pe interactivitate, profesionalism și eficiență, iar echipa noastră e determinată să-ți creeze un site ce se pliază perfect atât pe nevoile tale, cât și pe standardele pieței.

HAI SĂ DISCUTĂM

Programează un call cu noi

I recently had the pleasure of working with ProjectMedia for SEO optimization, and I must say, the experience has been nothing short of exceptional. Zsolt, from their team, handled my project with utmost professionalism and expertise.

Yuna Shu Testimonial
Yuna Shu
Brand Manager @ATOSA

Am colaborat cu Zsollt pentru realizarea paginii noastre web si dorim sa multumim intregii echipe Project Media pentru munca si efortul suplimentar depus in realizarea site-ului Arhidrona, deoarece a iesit asa cum ne-am dorit noi sa fie.

Arhidrona Testimonial
Alex Vizitiu
CEO @ARHIDRONA

Project Media a depășit toate așteptările cu crearea site-ului pentru clubul Jump Sports. Site-ul lor a devenit un exemplu de design web de calitate și funcționalitate. Cu o abordare atentă la detalii, Project Media a reușit să creeze o platformă online care reflectă cu precizie spiritul și activitățile clubului Jump Sports.

Andrei Talaba Testimonial
Andrei Talabă
Founding Manager @JUMPSPORTS

Servicii de Optimizare SEO

Cele mai cunoscute motoare de căutare în momentul de față sunt Google, Yahoo! și Bing, fiecare având un algoritm diferit în indexarea și poziționarea site-urilor în funcție de căutările specifice. Dacă îți dorești un website care să atragă rezultate optime prin toate motoarele de căutare, pachetele noastre de optimizare SEO sunt ideale.

01
SEO process 2
Analiză Date

Analizăm conținutul site-ului și principalii competitori pentru a identifica variantele de căutări ce vor genera conversii mai bune.

02
SEO process 1
On Site SEO

Configurăm site-ul pentru a fi cât mai SEO-friendly, astfel încât să avem certitudinea eficienței campaniilor SEO.

03
SEO process 5
Link Building

Oferim content building, internal link building și soluții de backlink building pentru proiectele noastre.

04
SEO process 4
Reclame de Context

Concepem reclame de context relevante pentru fiecare client și fiecare tipologie de consumator, pentru a asigura un impact maxim.

05
SEO process 6
Reclame Targetate

Avem în vedere cele mai relevante tipologii de consumator pentru a pune în plan o campanie SEO eficientă.

06
SEO process 3
Promovari Social Media

Oferim suport pentru promovarea pe rețelele sociale, astfel încât brandul tău să fie credibil și să genereze interacțiune reală.

Pachete standard SEO

Alege pachetul ideal pentru afacerea ta.

După achiziționarea pachetului dorit te vom contacta prin email pentru a stabili împreună următorii pași.

SEO Start-Up
Prima pagină din județul/orașul tău în 4-6 luni cu maxim 3-4 cuvinte cheie rădăcină.
€600/lună
Prima pagină în 4-6 luni (local)
200 backlinks/zi - 6.000 backlinks/lună
3-4 cuvinte cheie rădăcină
Audit avansat și optimizare SEO on page
Raport lunar
CUMPĂRĂ ABONAMENT
SEO Business
Prima pagină la nivel național în 4-6 luni cu maxim 5-7 cuvinte cheie rădăcină.
€1000/lună
Prima pagină în 4-6 luni (național)
350 backlinks/zi - 10.500 backlinks/lună
5-7 cuvinte cheie rădăcină
Audit avansat și optimizare SEO on page
Raport lunar
Scriere conținut SEO
CUMPĂRĂ ABONAMENT
SEO Gold Standard
Prima pagină la nivel național în 2-3 luni cu maxim 10 cuvinte cheie rădăcină.
€2000/lună
Prima pagină în 2-3 luni (național)
800 backlinks/zi - 24.000 backlinks/lună
10-15 cuvinte cheie rădăcină
Audit avansat și optimizare SEO on page
Raport lunar
Scriere conținut SEO
CUMPĂRĂ ABONAMENT

Audit SEO

Auditul SEO al unui site ne va ajuta la determinarea problemelor tehnice sau a erorilor de indexare

Analizand statisticile unui site (Google Analytics și Google Search Console) ne oferă toate informațiile de care avem nevoie pentru a stabili o strategie de SEO de succes. În cazul în care traficul de pe site este în creștere iar conversiile sunt ridicate, cel mai bine este să continuăm strategia aleasă. În caz contrar, avem nevoie de o analiză detaliata pentru a identifica problemele și pentru a dezvolta o strategie nouă.

Ce este un audit Site SEO?

Aplicațiile de monitorizare a site-ului precum Google Anlytics sau Google Search Console funcționează bine pentru o utilizare zilnică, ele afișând traficul, rata de respingere, starea de indexare si alte elemente de bază. În cadrul unui audit SEO poate intra și analiza utilizatorului pe site și modul în care acesta interacționează site-ul nostru. Un design simplu cu informații clare, care să mențină utilizatorul pe site, poate avea un impact major în rezultatele SEO.

Structura site-ului

Structura site-ului este organizarea paginilor și modul în care acestea relaționează între ele. De aceea meniurile în care apar serviciile sau produsele oferite vor oferi utilizatorilor o experiență plăcută pe site, spre deosebire de meniurile clasice (“despre noi, servicii, contact”), deoarce ele răspund la problema care o are utilizatorul în momentul în care intră pe site, și nu mai este necesar ca acesta să caute prin 2-3 pagini până să ajungă la pagina care îl interesează.

Erori de indexare

Cea mai des întălnită eroare este Error 404, care îi spune utilizatorului că pagina pe care a vrut să o acceseze nu există. Aceasta eroare poate avea un impact negativ în indexarea Google și poate afecta poziționările în rezultate. Google Search Console îți oferă o lista completa de erori, însă explicația în înlăturarea lor este relativ vagă, motiv pentru care un audit SEO făcut de o echipă din domeniu, te poate ajuta să elimini erorile din site.

Keyword Research

Keyword research - cuvinte cheie!

Pentru a putea stabili o strategie de succes în orice campanie SEO este important să avem stabilite de la început cuvintele cheie pe care dorim să ne orientăm resursele. În funcție de domeniu de business putem să ne facem o listă de cuvinte cheie după care caută utilizatorii și în funcție de ele putem să începem campania de SEO. Unele domenii au cuvinte cheie competitive, lucru care va face campania SEO mai grea sau care va necesita un buget mai mare pentru a putea genera mai multe backlink-uri. În acest caz, noi optăm pentru nișare pentru început, astfel încât să ne indexăm pe anumite probleme din domeniu, iar ulterior să optimizăm pentru cuvintele mai generale.

Identificarea cuvintelor cheie potrivite

Importanța stabilirii cuvintelor cheie nu trebuie să fie axată pe idea de a genera trafic cât mai mare, ci pentru a genera trafic de calitate. Acesta din urma este cel care va transforma utilizatorul obișnuit în potențial client.Un prim pas in stabilirea cuvintelor cheie este stabilirea nișei si a profilului de client la care ne adresăm, modul în care acesta caută soluții la problemele pe care le are. În cazul site-urilor cu servicii diverse, este necesară stabilirea nișei pentru fiecare tip de serviciu în parte și astfel stabilirea de cuvinte cheie pentru fiecare nișă.

Rafinarea cuvintelor cheie

Din lista de cuvinte inițială, le vom analiza cu ajutorul Google Keyword Planner, instrument care ne ajută să găsim cuvinte și fraze similare, și care ne arată și o estimare de căutări lunare. Pentru site-urile noi recomandăm frazele de tip long-tail keywords, deoarece competitivitatea este de obicei scăzută.

Optimizarea conversiilor

Optimizarea conversiilor

Desi optimizarea SEO este un factor important în online, pentru business tot conversiile rămân cheia succesului. Dacă rata de conversie este mică, la fel sunt și vânzările. De aceea un audit UX ne poate ajuta să vedem modul în care utilizatorii interacționează cu site-ul nostru, paginile pe care ajung și paginile unde părăsesc site-ul.

Optimizarea SEO este vitală pentru orice business, deoarce ne pune în poziția de a fi alegerea principală a utilizatorilor, însă site-ul în sine și calitatea serviciilor și produselor pe care le oferim sunt factorul cel mai important în relația noastră cu utilizatorii.

SEO Content

Serivicii SEO ContentAșa cum am mai specificat conținutul este cel mai important aspect al unui site.
Este cel care ține utilizatorul pe site și care îl ajută în luarea deciziei de a achiziționa un serviciu sau produs de pe site. Împreună cu un aspect plăcut al elementelor vizuale și cu intenția de a informa rapid utilizatorul această combinație îi va spune Google că site-ul nostru este relevant pentru utilizatori și prin urmare ne va ajuta în creșterea în poziții.

Ce face un continut SEO mai puternic?

Conținutul SEO
scris de oameni și nu soft-uri de generat conținut este foarte important pentru Google. Dacă avem un conținut dedicat problemelor utilizatorilor, chiar dacă ideile din spate sunt similare cu alte site-uri, însă forma în care sunt transpuse pe site aceste idei, duc la o indexare mai bună. De ce? Pentru că întreg conținutul de pe site este îndreptat spre utilizator și nevoile acestuia, nu spre Google. Includerea cuvintelor cheie în texte doar ajută la semnalarea către Google că anumite pagini sunt relevante pentru anumite căutări.

Cum se poate optimiza textul pentru o urmare mai buna in SEO?

Odată ce avem pus la punct textul din fiecare pagină, il putem relua și putem include cuvintele cheie în text, astfel încât să nu îi schimbăm forma și nici să nu complicăm comunicarea cu utilizatorul. În unele cazuri putem include și link-uri către pagini similare sau complementare pentru a ajuta crawlerele să indexeze și restul paginilor din site.

SEO On Site

Optimizare SEO On-Page este cruciala pentru SEO

In procesul de optimizare SEO găsim două categorii principale: On-Page, ce se referă la optimizarea paginilor din site și Off-Page ce se referă la link building. Cele două sunt străns legate între ele atunci când vine vorba de o campanie SEO, deși în ultimii ani Google și-a îndreptat atenția mai mult pe partea de On-Page.

Strategii de Optimizare SEO On-Page

Pe orice pagină găsim 3 elemente majore și anume: header, body și footer. Header-ul conține tag-urile importante și nu este vizibil pe site.  Printre tag-uri menționăm cel de titlu, descriere, precum și tag-uri de Google Analytics, Facebook Pixel, etc.Zona de body cuprinde tot conținutul site-ului precum și elementele de design, imagini, etc.Zona de footer poate conține elemente comune de design care se regăsesc pe toate paginile dar și diferite tag-uri precum Google Analytics, Tag Manager, Facebook Pixel, etc.

Ce este Optimizarea SEO On-Page?

Optimizarea SEO On-Page
se poate explica într-un paragraf ca fiind procesul de organizare și evidențiere a informațiilor dintr-o pagina astfel încât paginile să fie mai ușor accesibile de către crawlerele motoarelor de căutare.Aceste crawlere sunt o ramură mică din ceea ce deja numim inteligență artificială și interpretează elementele dintr-un site, urmând ca ulterior să îi stabilească relevanța pe internet și implicit locul în rezultatele de căutare.

Scop-ul optimizării On-Page este de a ajuta crawlerele să interpreteze corect informația de pe pagină și să crească relevanța acesteia prin urmare crescând și poziționarea în rezultatele căutărilor.

Nu trebuie să ne crezi pe cuvânt ;)

Left Qoute
“Colaborarea noastra cu echipa Project Media s-a desfasurat dupa niste principii extrem de profesioniste inca de la inceput. In afara de proptitudinea de care au dat dovada chiar inainte de a semna un contact de colaborare, ne-au expus niste idei foarte bine conturate, facandu-ne sa intelegem care sunt problemele pe care le aveam si ce anume trebuie sa imbunatatim. Am apreciat viziunea extrem de deschisa, disponibilitatea de colaborare si mai ales rezultatul final. Avem un site nou, extrem de prietenos, cu informatii clare si bine conturate..
Alena Nicolaescu
Marketing Manager @ AsPiscine
Left Qoute
O echipă de profesionişti care colaborează in mod direct cu clientul, care răspunde cerințelor clienților, in timp util , cu maximă seriozitate, cu experiență. Perfect pus la punct şi beneficiind şi de serviciile de SEO care ne-au adus în primele poziții ale motoarelor de căutare precum Google, acum ne putem desfăşura activitatea mult mai uşor !
Adriana Saucă
Founder @ Saucă & Partners
Left Qoute
Colaborarea cu echipa de la Project Media ne-a oferit nu doar posibilitatea de a lucra alături de adevarati profesioniști, ci și oportunitatea de a ajunge la clienți la care altfel nu am fi ajuns, prin intermediul noului nostru website.
Corina Ciupagea
Founder @Ciupagea Law Office
Left Qoute
Per total suntem foarte multumiți de colaborarea avută, suntem multumiți de site, arată bine, se mişcă bine şi merge bine. Pe parcursul colaborării nu am avut probleme, lucrurile au decurs conform planului şi am apreciat răbdarea cu care ai implementat toate schimbările şi răzgândirile noastre. Am fost surprinşi in mod foarte plăcut ca ne-ai răspuns prompt la intrebări şi după finalul colaborării şi ne-ai ajutat unde ne-am împotmolit.
Mihancea Eugen
Founder @Narativ Coffee
Left Qoute
We found that our business was in need of an extra-boost within the market and our efforts in renewing our client data-base were perfectly met by the professional team from Project Media. With the help of an improvedwebsite and a very active team constantly improving content, we managed to attract a whole new range of clients and to grow our client base considerably!
Adwale Oparinde
CEO @EZ Farming
Left Qoute
Project Media a depășit toate așteptările cu crearea site-ului pentru clubul Jump Sports. Site-ul lor a devenit un exemplu de design web de calitate și funcționalitate. Cu o abordare atentă la detalii, Project Media a reușit să creeze o platformă online care reflectă cu precizie spiritul și activitățile clubului Jump Sports.Interfața site-ului este ușor de navigat, oferind utilizatorilor o experiență plăcută. De asemenea, site-ul este responsiv și se adaptează perfect la toate dispozitivele, ceea ce este esențial în era digitală.Conținutul site-ului este bine structurat, oferind informații esențiale despre evenimentele sportive, noutăți și detalii despre club. De asemenea, echipa Project Media a reușit să integreze elemente multimedia atractive pentru a păstra interesul vizitatorilor.
Andrei Talabă
Founder @JumpSports
Left Qoute
Colaborarea cu firma dvs a fost, în primul rand foarte constructivă pentru noi, având în vedere ca suntem novici în domeniul dvs. A contat mult, pentru noi, faptul că ați fost foarte prompți și ne-ați oferit explicații și lămuriri pentru orice problemă am avut în legatură cu reconstrucția site-ului nostru. În al doilea rand, profesionalismul firmei dvs a dus la crearea site-ului nostru la standarde internaționale, exact așa cum ne-am dorit. În al treilea rând , faptul ca timpul de execuție a fost foarte scurt, ne ajuta să ne promovăm mai repede și mai eficient. În concluzie, pot să vă spun, foarte sincer, că suntem entuziasmați de noul nostru site și suntem extrem de multumiți de colaborarea cu firma dvs, colaborare care, cu siguranță va continua și pe viitor. Vă mulțumim pentru că ne-ați ajutat să urcăm încă o treaptă în dezvoltarea noastră și vă dorim mult succes și multe realizări în proiectele viitoare!
Aura Joldoș
CEO @Roexpertcad
Left Qoute
We gave a pretty challenging project for a clean, crisp, yet exciting venture website. The result is a very beautiful and elegant rendition of all that we worked on together. Quick communication and can do attitude, really enjoyed our collaboration.
Flo Sander
CEO @Hydra Ventures
Left Qoute
I recently had the pleasure of working with ProjectMedia for SEO optimization, and I must say, the experience has been nothing short of exceptional. Zsolt, from their team, handled my project with utmost professionalism and expertise.

From the onset, Zsolt demonstrated a deep understanding of SEO strategies and how to implement them effectively. He was attentive to my needs, always ready to tailor his approach to fit my specific business goals. His insights and suggestions were not only practical but also innovative, showing a keen awareness of the latest trends in SEO.

It's rare to find a team that combines technical expertise with such a customer-centered approach. ProjectMedia has earned my highest recommendation for anyone looking to enhance their online presence. Their work speaks volumes, and I am thoroughly impressed with the tangible results they delivered for my business.
Yuna Shu
Marketing Director @Atosa
Left Qoute
Am colaborat cu Zsollt pentru realizarea paginii noastre web si dorim sa multumim intregii echipe Project Media pentru munca si efortul suplimentar depus in realizarea site-ului Arhidrona, deoarece a iesit asa cum ne-am dorit noi sa fie. Cu siguranta, pe viitor, vom mai colabora si la alte proiecte frumoase! Keep up the good work guys ;)
Alex Vizitiu
Founder @Arhidrona
Left Arrow
Right Arrow