Cu siguranță ne-am întrebat cu toții care este cea mai bună strategie de marketing pe care ar trebui să o abordăm pentru a ne asigura că webiste-ul nostru este unul de succes și că vom fi cu adevarat vizibili în mediul online. Pentru că, până la urmă, dacă nu beneficiem de vizibilitate, cum vom atrage potențiali clienți, cum ne vom descurca pe viitor și cum vom reuși să colaborăm cu alți întreprinzători?
Ei bine, aici intervine o strategie de marketing care este foarte folositoare, și anume content marketing. Ce este însă cu adevarat content marketing-ul și cum putem să ne folosim de aceasta strategie? Ei bine, content marketing-ul se bazează pe conținutul pe care îl oferim celor care accesează website-ul nostru, de la tot felul de articole pe care alegem să le încărcăm pe blog, până la ghiduri publicate, la evenimente și asa mai departe.
În principiu, acest tip de marketing pornește de la premiza că vom răspunde întrebărilor pe care potențialii noștri clienți ar vrea să ni le pună, în mod gratuit și rapid, fără bătăi de cap. De ce este acest lucru folositor? Simplu : deoarece până la 81% dintre clienți vor căuta informații despre o afacere, un produs sau un serviciu înainte de a achiziționa respectivul produs.
Astfel, ne va fi foarte folositor să publicăm prețuri sau informații suplimentare despre ceea ce oferim, pentru a pune la dispoziția clienților noștri tot ce au nevoie sa știe în cel mai scurt timp. Și cel mai important, trebuie să reținem că vom oferi aceste informatii gratuit, pentru a ne crea o bază de clienți sau posibili clienți fără prea mare bătaie de cap.
Care sunt însă cele mai mari avantaje ale marketingului prin conținut? Să privim cu atenție cele mai importante avantaje ale acestui tip de marketing :
- în primul rând acest tip de marketing ne va ajuta să ne optimizăm website-ul pentru motoarele de căutare
- marketingul prin conținut ne va ajuta să ne facem afacerea mai cunoscută printre străini
- acesta ne poate ajută să ne creștem traficul organic și din mediul social
- marketingul prin conținut ne va ajuta să creștem afinitatea potențialilor clienți față de afacerea noastră
- vom putea crea relații pe termen lung cu clienții noștri- ne vom putea poziționa ca și lider pe segmentul nostru de piață
Însă să nu ne lasăm atrași într-un vârtej de emoții când vine vorba despre marketingul prin conținut, crezând că acesta va avea un efect instantaneu, deoarece este nevoie de un timp în care acesta să își facă efectul. Și, ceea ce trebuie să reținem este și faptul că marketingul prin conținut trebuie să ia mai multe forme, așa cum am spus mai devreme, creând o varietate de surse din care clienții noștri își pot culege informațiile.
Astfel, acestea pot fi: articole pe blog, evenimente online sau offline, clipuri video sau live, rezultate ale unor cercetări, cărți în format eBook sau fizic, ghiduri de tot felul sau sesiuni de genul Q&A.Pentru toate acestea putem cere datele de contact ale celor care accesează pagina noastră, și deci câștigă potențiali clienți.
Daca vi se pare ca acest tip de marketing este unul care v-ar putea fi folositor, apelați la echipa de la Project Media Timișoara și vom discuta pe larg toate aceste aspecte !
Alege pachetul ideal pentru afacerea ta.
După achiziționarea pachetului dorit te vom contacta prin email pentru a stabili împreună următorii pași.